in

Страсті Христові у нотах української скрипки

В Італії пройшли концерти квартету музикантів–віртуозів «Сінополі», у склад якого входить знаний у світі скрипаль Олександр Семчук, заслужений артист України.

Готуючись до Світлого празника Воскресіння Господнього, християнський світ звертається до теми Страстей Христових, оглядаючи їх із точки зору сьогодення. Ця тема знайшла відображення у проекті «Останні слова Христа», в рамках якого перойшли два концертні виступи квартету «Сінополі».

Перший із них пройшов 2 квітня у Римській філармонії, а на наступний день віртуози подарували емоційні хвилини шанувальникам класичної музики у «Театрі муз», що у Анконі.

Учасники квартету: Олександр Семчук (скрипка), Паоло Ламбарді, (скрипка), Антонелло Фаруллі (альт) та Лука Бачеллі (віолончель). Кожен виконавець має за плечима величезний досвід концертної діяльності. Незважаючи на різну художню освіту, їх музика є узгодженою та гармонійною.

У програмі «La Pasione» промовляючий контраст нот Франца Хайдена супроводжується сучасною інтерпретацією біблійної розповіді Страстей Христових тексту Сарамаго (Текст читає Даніеле Парізі).

Репертуар Сінополі складають твори для смичкових інструментів класичних та сучасних композиторів, особливу увагу музиканти надають сценічній виваженості їх програми.

Соліст квартету – Олександр Семчук – народився в Івано-Франківську, у сім’ї музикантів. Навчався у кращих академіях міжнародного класу: Музичній академії Менухіна в Гштааді, Національній музичній академії в Києві, Національній консерваторії Де музік де Ліон та Віденській консерваторії. Виступав із сольними концертами у Сполучених Штатах, південній Кореї, Австралії, Китаї, та багатьох країнах Європи.

З 2011 року Семчук є завідувачем кафедри струнних інструментів Міжнародної академії «Зустрічі з маестро» у Імолі (Італія). Його учні – переможці близько 30-тьох міжнародних музичних конкурсів. Він також є серед організаторів Міжнародного фестивалю “Etherotopie – Altri Luoghi”.

Маріанна Сороневич

Заробітчан та посилки не пускають в Україну

Фабіо Каннаваро – італійський феномен